torstai 25. syyskuuta 2014

Alustavia muutoksia

Hieman blogiin liittyvää asiaa vaihteeksi, jolloin teillä on myös sananvaltaa.

Ensi kuusta alkaen minulla on tavoitteena pudottaa postausten määrää. Kahdella. Teen tämän pitkälti omia kiireitäni ja viimeistä vuottani ajatellen, vaikka ero on varmaan minimaalinen. Eli luku tulee olemaan seitsemän, ellen löydä Internetin maailmasta jotain ajankohtaista ilmoitettavaa blogiin.

Sain tänään GDA:n ensimmäisen osan. Mutta sivusin sitä Sanomien puolella jo tarpeeksi, jolloin osasta ei tule postausta. Jää nähtäväksi, miten noiden muiden osien kanssa. Eli julkaisenko lukuja vai mangoista omia tiivistelmiä. No, ainakin myöhempien osien kohdalla julkaisen niitä täälläkin.
Satuin muistamaan, miten minulta oli kerran kysytty Orionin muiden osien perään. Mutta olin siinä yhteydessä kieltäytynyt ideasta. Eli yritän aloittaa näidenkin postailun, jotta tästäkin sarjasta olisi jotain puhetta. 
Minulla on myös tavoitteena hankkia vähän muuta erikoisempaa materiaalia. Mutta siitä kuullaan lisää myöhemmin.

Vielä tälle vuodelle minulla on tavoitteena käydä esimerkiksi Jeromen logiikkaa, naishahmoja tai aiheita, joita olen lykännyt aivan liian pitkään. 
Milteinpä jopa haluaisin ottaa enemmän lukijoiden toivepostauksia huomioon uusia ideoita kokeillen. Ohimennen olen miettinyt keräilyyn liittyviä pohdiskelevia juttuja tai jopa hahmojen taisteluita. Niissä tosin tulee ongelmaksi oikea hahmovalinta taisteluihin. Ennakkoaavistukset toisen hahmon varmasta voitosta, kun usein vääristävät varsinaista lopputulosta.

Mitähän ideoita, aiheita tai aihesarjoja juuri te mahtaisitte toivoa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Keskustele! Kommentteja valvotaan tällä hetkellä. Ilmoita toki myös mahdollisista kirjoitusvirheistä ja toivepostauksista. Kiitos! :)

(c) Blogini manga- ja animekuvia saa käyttää. Sama koskee myös yksittäisiä oheistuotekuvia.