lauantai 13. heinäkuuta 2013

Animeconista vuosi! (Kuvapostaus)

Uskomatonta miten Animeconista on kulunut jo vuosi, vaikka tuntuu kuin tapahtumasta olisi huomattavasti vähemmän aikaa. Animecon oli minulle ainutkertainen tilaisuus tavata upeita ystäviä ja ihmisiä, mahtavan Yoshihiro Takahashin lisäksi. Minulla on suunnattoman ikävä kyseistä viikonloppua ja kaikkea sitä mitä sain kokea.

Sen takia tässä mahtavia tai vähemmän mahtavia kuvia. Olen itse asiassa parhaillani Kuopiossa, vaikken tämänvuotiseen Animecon tapahtumaan osallitukaan. Toivottavasti teillä on hauskaa! :)

Yoshihiro Takahashin haastattelu Kuopion konserttisalissa.
Takahashi luennoi uusista ja tuntemattomista sarjoista.
Minä ja Windy pääsimme istumaan lähelle Senseitä Hopeanuoli musikaalin alkaessa.
Akatora on kuollut Suuressa taistelussa.
Itse pääpiru, Akakabuto!
Suuri taistelu on päättynyt ja koirat ryhtyvät yhteislauluun.

2 kommenttia:

  1. Minäkin olin tuolloin animeconissa. Lähinnä Yoshihiro Takahasin fani-tapaamisen ansiota :D

    VastaaPoista

Keskustele! Kommentteja valvotaan tällä hetkellä. Ilmoita toki myös mahdollisista kirjoitusvirheistä ja toivepostauksista. Kiitos! :)

(c) Blogini manga- ja animekuvia saa käyttää. Sama koskee myös yksittäisiä oheistuotekuvia.