torstai 30. heinäkuuta 2015

Blogista

Hieman tilanneraporttia blogin puolelle kerta elämässäni tapahtuu muutoksia suuntaan, jos toiseenkin.

Olen saanut vuoden ajaksi opiskelupaikan päälle 600 kilometrin päästä, jolloin muutan sinne kahden viikon kuluttua. Keski-Suomeen rantaudun kuitenkin jo parin päivän sisällä. Kokoelmastani en ota mitään mukaan, kun kaikkea muuta tavaraa on niin paljon. Aluksi ajattelin, että edes sarjojen levyt voisi yrittää ängetä mukaan. Mutta jotenkin sekin tuntuu mahdottomalta operaatiolta. Ja toisaalta, jos animea tekee mieli katsoa, niin netti avaa tälle (sekä kuville) mahdollisuudet. Ei siis ole huolenhäivää.

Mitäs muuta? Olen kirjoitellut mm. Japan Popin ja Anime-lehden numeroista arvosteluita tänne valmiiksi. Jos niitä vaikka johonkin väliin postaisi. Olen saanut myös katsottua GNG:n japaniversion ja otettua siitä kaksi 5-7 minuutin videota. Niitä pitää ehkä vielä muokata pienesti. Itse vertailevaa tekstiä ei ole vielä syntynyt. Mutta eiköhän sen ehdi johonkin väliin.

Luonnosaiheita ja keskeneräisiä ideoita minulla on edelleen hirveästi. Ennemminkin olen huolissani siitä, että miten postaaminen onnistuu eri ympäristössä. Asun nimittäin asuntolassa yksin ja näin etukäteen minulla ei ole hajuakaan päivärutiineista. Jännittää suorastaan liikaa, saanko kirjoitettua ja miten. Vuosi tulee olemaan siitäkin haasteellinen, etten pääse mangoihini samalla tavalla käsiksi. Joitain postauksia ajatellen se harmittaa, mutta sitten pitää uskaltaa mennä omalla itsevarmuudella, tiedonmäärällä ja kokemuksella.

Weed-mangojen säilytyslaatikot ja Tähdenlennon 3. numeron olen tilannut. Mutta blogin puolella niistä tulee puhetta jahka käyn kotona. Tähdenlennon voin kenties saada helpommin haltuun.

Blogin puolelta ei näin muuta ihmeellistä. Juonitiivistelmiä ei ole tulossa ikuisuuksiin muuttoni takia. Mutta tämä ei kuitenkaan estä ehdottomasti toivepostauksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Keskustele! Kommentteja valvotaan tällä hetkellä. Ilmoita toki myös mahdollisista kirjoitusvirheistä ja toivepostauksista. Kiitos! :)

(c) Blogini manga- ja animekuvia saa käyttää. Sama koskee myös yksittäisiä oheistuotekuvia.