tiistai 16. huhtikuuta 2013

Ulkoasun siistintää ja toivepostausten etsintää

Muutin blogin ulkoasua eilen ja tänään vähän keveämmäksi koettuani vihreän värin kovin raskaaksi tälle blogille. Uusina asioina siis mm. vaaleampi sinisen sävy ja tekstin reunoilta löytyy nyt suurempi valkoinen alue. Levensin myös otsikkokuvaa ja laitoin blogin nimen näkyviin sen sijaan, että piilottaisin sen kuvan alle.

Olen itse ainakin kokenut viime aikoina blogini tekstit tylsiksi siinä määrin, ettei niissä ole ollut aiheeseen liittyviä kuvia. Ja tehdessäni postauksia kuukauden hankinnoista, aion mieluummin ottaa useampia kuvia kuin ryhmäkuvia. Näissä siis pyritään petraamaan!





















Mukavaa huomata että blogiini on liittynyt uusia lukijoita. Siksi olenkin kiinnostunut kysymään, millaisia blogitekstejä haluaisitte minun kirjoittavan? Olen itse asiassa suunnittelut jo joitain tulevia merkintöjä, mutta suuremmaksi osaksi ne koskevat keräilyä. En paljasta niistä sen enempää, jotta olisi jonkinlaisia yllätyksiä jäljellä..

Jos lukijoillani olisi jotain ideaa blogimerkintöjä koskien, ilahtuisin jos kommentoisitte niistä tähän. Olen kirjottanut pitkälti oman mieleni mukaan, joten nyt lukijoillakin olisi mahdollisuus tulla kuulluksi ehdotuksien kautta.

Videpostauksia en valitettavasti voi tehdä. En yksinkertaisesti osaa värkätä tarpeeksi kamerani ja koneeni kanssa, jotta saisin edes siedettävän näköisen videon aikaan. Youtuben käyttö on myös yhtä historiaa minulle ja en pidä järin nimestänikään siellä.. Jos sen menisin poistamaan niin samalla bloginikin häviäisivät tuhka tuulena ilmaan. Uutta tunnusta olen joskus yrittänyt tehdä, mutta en ole päässyt sisään.

Joten videopostauksista olisi minulle aivan liikaa päänvaivaa. Kaikkia mahdollisia ehdotuksia saa tehdä. Ei ole olemassakaan huonoja ehdotuksia.

2 kommenttia:

  1. Miten olisi postaust sun tietyistä suosikeista manga sarjojen osista? (mikäli on joitain tiettyjä pokkareista mistä erityisesti pidät)

    VastaaPoista
  2. Miksei. : D Pitäis vaan miettiä että mitä niistä sitten laittais.

    VastaaPoista

Keskustele! Kommentteja valvotaan tällä hetkellä. Ilmoita toki myös mahdollisista kirjoitusvirheistä ja toivepostauksista. Kiitos! :)

(c) Blogini manga- ja animekuvia saa käyttää. Sama koskee myös yksittäisiä oheistuotekuvia.