torstai 30. maaliskuuta 2017

Ginga-blogia 5 vuotta

Tänään 30.3.2017 tulee blogille ikää peräti 5 vuotta. Nyt taitaa olla ensimmäinen vuosi, kun tuntuu että blogia on tullut pidettyä aika kauan. Silti en ole yllättynyt blogin ylläpitämisen jatkamisesta. Ottaen huomioon, että tässähän tämä on pysynyt hyvin muun fanittamisen lisäksi.

Tällä hetkellä olen saanut elämääni hyvin muunlaisia sisältöjä. Näin ollen blogi ei ole ollut se ykkösjuttu vähään aikaan. Toisaalta ehkä se on tehnyt välillä ihan hyvääkin. 
Olen tyytyväinen ulkoasuun ja muihin muuttamiini juttuihin. Valitettavasti olen tullut laiskaksi uutisten päivittämisessä ja tulossa olevien aiheiden listaamisessa. Tuntuu myös, että en ole pitkään aikaan toteuttanut lukijoista lähteviä ajatuksia tms. Ehkä olisikin syytä huomioida näitä asioita enemmän.

Minulla on aiheita, joita haluaisin uppoutua syvemminkin miettimään. Mutta tällä hetkellä kaipaan enempi kokemus- tai tunnetasolla puhumista ainaisten perustelujen sijaan. Mutta tiedän kyllä, miten jälkimmäinenkin vie mennessään. Senkin aika tulee.

Keräilyn saralla ei ole tapahtunut mitään. Syksyllä ostin ison säilytyslaatikon GNG:n korteille. Muuten olen ostanut vain suomimangaa. Tähdenlennon viidennestä numerosta en ole raaskinut kirjoittaa tänne mitään, koska olen niin vieroittunut susisaagasta. Vaikka siitä pidänkin. En myöskään usko, että juuri tästä aiheesta minulla olisi ollut tarpeeksi mielipiteitä. En sitten kirjoittanut siitäkään syystä. 
Muuten Gingan parissa menee mukavan tasaisesti. Animet olisi syytä katsoa kesän kynnyksellä, kun tuleehan viime kerrasta jo vuosi aikaa.

Näin syntymävuosien yhteydessä haluankin kiittää lukijoitani kiinnostuksesta blogiani kohtaan. Saan teidän mukanaolostanne hyvin paljon, jolloin minulle tulee intoa jatkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Keskustele! Kommentteja valvotaan tällä hetkellä. Ilmoita toki myös mahdollisista kirjoitusvirheistä ja toivepostauksista. Kiitos! :)

(c) Blogini manga- ja animekuvia saa käyttää. Sama koskee myös yksittäisiä oheistuotekuvia.